reklama

ficoland

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Muchy podchvostné
vytiahli z pavučín
stredoveké pochodne.
Navliekli brnenia
nabrúsili kopije
napli tetivy
jedom otrávili studne.

Muchy podchvostné
vytiahli z pavučín
stredoveké pochodne.
Cudzie nechceme, svoje si nedáme!
Slovenským múrom sa ohradíme.
Pred slovenským múrom slovenskú škarpu vyhrabeme.
Slovenskú škarpu slovenskou kyselinou napustíme.

Skanzen je otvorený
Vitajte.

Dušan Tóth

Dušan Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý profesionálny život som pracoval ako geodet v oblasti pamiatkovej starostlivosti. Počas mojej "kariéry" som aj s kolegami zameral a zdokumentoval desiatky pamiatkových objektov, aj archeologických, stavebno-historických a reštaurátorských výskumov, po celom Slovensku. Práve vďaka neustálemu cestovaniu a služobným cestám nebol môj život nudný, ale skôr naopak. Vo voľných chvíľach, ktorých nebolo mnoho, zabával som sa písaním...ehm...básničiek a krátkych postrehov. Teraz, už ako úbohý penzista - na pokraji.., mám omnoho viac času, takže sa tejto svojej "mladíckej úchylke" konečne môžem naplno venovať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu